Ännu en dag på Tranviken..

Men idag fick Mojjo också följa med. Jag har smort denna unge 100 ggr tror jag.
Hälsade på en del bekanta annars blev det en massa bus i vattnet, jagande i sanden och borsta sand från filten.
Mojjo verkar ha haft jätteskoj iallafall. Hon och Linéa busade i vattnet så Mojjo inte viste om hon skulle skratta eller gråta.
Själv solade jag med min jätteskjorta idag, min favorit som för övrigt är trasig.. SUCK!
Nu ska jag lägga mig och se lite film medans Mojjo sover så får vi se vad som händer under kvällen.

Saknar pappa PUCKO nu.. bamsemycket!

Har knappt pratat med honom på över en vecka nu.. sa typ hej i förrgår och ett par sms idag.

Känns konstigt att inte ses varje dag.

Saknar faktiskt hela familjen PUCKO jättemycket..

Jag fegade tyvärr ut inför Torsdagen.. suck


Kommentarer
Postat av: bgn

Nej Nej du får inte fega ur Lina

2008-07-28 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0