Besök

Sitter på jobbet och knåpar ihop lite till mitt kundmöte i Sollefteå. Pappa PUCKO skall också med och berätta om de tekniska lösningarna. Va länge sedan vi var på kundmöte tillsammans nu.

Ikväll kommer nog en gammal klasskompis till mig och hälsar på.
Anders som jag gick i skola med de få veckorna jag gick Kraft/Värme i Härnösand i fjol.
Anders är en människa jag faschineras mycket över. Han har en hörselskada som gör att han inte alltid hör vad vi andra säger så när vi gick i skolan var vi tvungna att prata i en liten "mygga" för att han skulle höra oss, detta glömde vi ju dock bort ganska ofta men då satt han bara och log åt oss tills vi förstod att vi glömt de.
Han har bott på flera ställen runt om i världen, bla Afrika om jag inte minns fel. Han är väldigt kunnig och smart.
Ska bli enormt skoj att träffa honom. Skall även se om jag kan fixa fram hans blogg igen. Har glömt bort adressen men vet att jag har den hemma på datorn.

Nu ska jag fortsätta skriva ut lite papper till dagens möte. Kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0