Dagen i ord..

Hämtade Alex i morse och åkte på Dyket. Jag hade aldrig varit där men det var riktigt mysigt.
Där åt vi jordgubbar, kex och drack päronfestis.
Mojjo plaskade runt lite i vattnet och dök ett par gånger.
Efter ett par timmar på Dyket åkte vi hem till familjen PUCKO och Mojjo fortsatte plaska i poolen medans jag och Alex la oss i solen och tog det lugnt. Jag trivs verkligen med min Alex! Jag behöver en daglig dos av henne.

Nu sitter jag hemma i soffan och försöker få Mojjo Bojjo att sova.
Hon ligger och ser på Surfs Up som är hennes favoritfilm. Men nu trillade hon ur soffan eftersom hon har så svårt att sitta still. Ena sekunden sitter hon på ryggstödet, nästa nere i soffan, upp på ryggstödet igen... osv.
Själv försöker jag redigera lite bilder till jobbet, min sista deadline på 3 veckor. SÅÅÅÅ SKÖNT!
Så glad att jag tog bilderna på regnbågen igår, de passar perfekt in i temat.

Nu ska jag fortsätta jobba och njuta av mitt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0