En bra dag.

I morse vaknade jag av att Tias ringde och väckte mig.. nästan iallafall..
Han frågade om jag kunde skjutsa ut dem till Berga och hämta bilen, JA, jag och Mojjo tänkte ändå åka och bada och Berga är mysigt.
Tog med "Mimmi", Lille-T och "Flisan" till stranden medans Tias åkte och jobbade och Janne plockade lite i stugan.
Busigare barn får man leta efter.
Började med att lägga mig på filten, ta fram en bok, slog på musik på telefonen och tänkte.. ÅH VA SKÖNT!
Slutade med att jag var i vattnet och spelade fotboll med Ymisen och härjade med ungarna.
Jag kan verkligen inte sluta vara barn!!

Vid 13:30 åkte jag och Mojjo hemåt, Mojjo somnade och jag fick främmande av min underbara, bästaste vän FREDDE!!!!
Så underbart att han kom förbi, de va länge sen jag blev så glad av besök.
Han hade även ett långt samtal med katten and hur det låter när en bög står i motvind.. (fråga mig inte)
Lägg även märke till att ha sin sons keps på huvudet, därav "bondstuket", men Fredde är nästan fullt normal, så länge han medicineras.
Sedan pratade en massa om Yrrol, vår favoritfilm, han berättade lite om vad som hänt sista tiden i hans liv och jag i mitt.
Och självklart lekte han med min kamera..
Så nu bjuder jag även på en bild på en slätstruken Mamma S. På bilde har jag inte gjort någonting med varken hår eller ansikte... helt "naturlig".. *ler*

Nu ska jag se "pippi" med Mojjo.


Kommentarer
Postat av: H

Gillar pippi filmen va??

2008-07-24 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0