En dag full med Ironi..

Vaknade imorse med en tanke i huvudet:
MÅSTE KÖPA HUNDMAT!
Åkte in till stan för att fika lite med Linéa och sedan åka och handla.
När jag står vid rödljusen vid MC Donalds ringer min lilla gummsa, Alex.
Jag plockar upp henne och hon behövde verkligen få ur sig lite illska, hon vill inte ta nått j*vla mckort.
Vi åkte in på 1891 och mötte upp Linea som också behövde prata av sig lite. Skönt att kunna ge andra råd men vem skall jag själv fråga om råd? Hur skall jag lösa mina egna problem.
Det ringde en människa till mig idag och bad mig om hjälp.. jag vet inte hur jag skall kunna göra det hon bad mig om.
Jag vet inte om jag fixar att göra det hon vill att jag skall göra.. hur? Hur skall jag orka de?
Jag ler och och fortsätter dagen med inställningen att allt löser sig.

Nu har vi iallafall plaskat pool i ca en timma tillsammans med Alex och nu ska Alex bjuda mig och Mojjo på lite fika.
Önska pappa PUCKO kom hem snart så jag kunde få höra en snäll go röst. Uppskattar verkligen att han finns i mitt liv.
Nu blir de fika!

Bilder kommer under kvällen.



Och du Annelie: Jag kommer alltid finnas här för dig.
Jag älskar dig så otroligt mycket och min dörr står alltid öppen för dig.
Lika glad som du att vi träffades i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: bgn

Ta hand om dig själv i första hand så du får må bra. Sedan kan man ta hand om andra. Du är viktigast i första hand för du har Moa och tänka på också.

2008-07-15 @ 14:55:41
Postat av: H

Du har en vis mor du!

Kom ihåg vad du sa idag och håll fast vid det nu oxå.

2008-07-15 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0