En lugn stund..

Sitter här och spelat låten som Micke skickade imorse om och om igen.
Mot mig i soffan ligger Mojjo och sover. Nu njuter jag.
Önska jag hade kameran nära så jag hade kunnat bjuda på en bild men den ligger i väskan i köket.

Snart kommer Karin, Ymots svärmor, hans son och dennes flickvän, samt Karins pojkvän och hans dotter.
Fick ni ihop det där?
Karin var ägare till tiken vi parade Ymot med nere i GBG, hans son är ju hans valp och så har de med sig en ny tik.
Karins pojkvän ÄR Karins pojkvän och han har även med sig sin dotter.
Senare under kvällen kommer även Fredrik förbi en sväng, de ska bli skoj att träffa honom igen.
Ska ladda kameran ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0