GARY MORE

Jag vet en liten flicka som kommer vara väldigt glad ca 21:00 ikväll.
Äntligen får jag höra honom live. Kanske får jag även träffa min underbara kollega från Enköping som skall stå och hoppa tillsammans med sina löss. (Fråga mig inte varför dom skulle med)

I övrigt har dagen mest bestått av massor av glass.
När jag kom hem efter arbetsdagens slut lyckades jag bryta av min nyckel till lägenheten,,
VAD GÖR MAN DÅ?
Man svär så även Mojjo lär sig ett par nya ord, blir smått trött på sig själv och sedan hittar man en extra nyckel i väskan när man letar telefonen. TADAAAA! Varför jag nu har en lös nyckel i min väska vet jag inte men denna gång var det tur att den fanns där.
Nu ska jag kasta mig och Mojjo i ett bad och äta lite mat, sedan åker jag in till stan och kikar på Gary More och kanske möta upp Micke efter hans träning.

Varför lyckas jag med precis allt. Välling i datorn, smält piggelinglass i håret, avbruten nyckel.. U name it!

Kommentarer
Postat av: G

Att du lyckas med allt måste bara bero på en sak, att du är bäst, inget är omöjligt för proffs ;)

2008-07-03 @ 18:28:01
Postat av: Angelica

Jag har bott här sedan i november :) Men jag är på väg hemmåt i Augusti igen :)



Hihi, ingen höjdardag det där du... Men vad säger man? Efter regn kommer solsken?



Ha en bra kväll :)

2008-07-03 @ 20:37:18
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: / F

Skratt, då har du haft din dag den här veckan!

Hoppas kvällen blev mer lyckad S och att du får ha lite tur....

hörs kanske på SD

kram /F

2008-07-04 @ 03:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0