I LIKE!

Vet inte varför jag är så nöjd med livet idag, sitter med ett leende på läpparna hela tiden.
Så trött på allt tjaffs från Mattias och tycker så synd om barnen och alla runt omkring som drabbas men jag tar inte åt mig så mycket själv. Jag rycker på axlarna och är glad ändå jag.
Just nu håller jag på att värma mat i micron för att inte hungra ihjäl. Idag blir det hemmagjord paj.
Jag har faktiskt gjort den helt själv. Med tacoköttfärs och annat gegg.

Nu ringde pappa PUCKO, han har krockat inatt.
Ringde honom i morse efter att jag fått ett sms från P: Pappa har krockat M5:an.
Men då tog jag bara reda på att han va OK och sedan la vi på.
Men min lilla pappa PUCKO är hel, men M5:an är ledsen och lite stött i kanten.

Vad har jag gjort för att förtjäna att vara såhär glad?! ALLT! HAHA!
Hoppas V kan må lika bra som jag gör en dag. Puss på dig gumman!!

Nu ska jag äta mat.. vid min dator..JIPPI!
Sedan blir det kaffe hos bekant. Alltså.. riktigt kaffe.... kardemummakaffe. Inget annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0