Jag är varken blind eller dum..

Gårdagskvällen var enormt kul om man bortser från vissa som tror att de dom gör vaken syns eller hörs.
Pojkar är pojkar och vissa blir tyvärr aldrig män. Nu får de va nog med pojkfasonerna. OFF OFF OFF!

Men jag, Linea och Mr.Niceguys enormt roliga kompis Micke struttade runt dansgolvet på Oscar ända till stängning.
Skrattade så jag tjöt åt Mickes små danssteg och hur han fösökte dansa styrdans till musiken.
Han sa några väl valda ord ang Mr.Niceguy och jag tror han har rätt.
Kvällen avslutades med att både jag och Linea fick skjuts av underbart snälla och goa Pierre..
eller min kväll slutade inte där, jag träffade faktiskt Mr.Bishop och hans motorcykel en sväng med, tyvärr har han bytt jobb så man får väl byte uteställe om man ska bli serverad av en riktig trevlig bartender..
En riktig man passar verkligen med en motorcykelhjälm i handen *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0