Jag tycker så mycket om Trileia..

Innan jag kände henne har jag alltid tyckt att hon verkar så frän. Älskade hennes coola kommentarer när hon yttrade sig om något ute på gården där vi då bodde.
Hon var min bästa vän Freddes ex, mamma till hans barn.
Nu är HON en av mina bästa vänner. Henne kan jag ringa och gnälla för, henne kan jag ringa och skratta med.
Hon har samma sjukan humor och jag behöver inte vara rädd för att säga fel.
Jag känner verkligen att hon ställer upp för mig.

Hon och min lilla gumma C skulle också passa bra tillsammans. Vi kanske skulle ta och hitta på nått alla 3 snart.


Kommentarer
Postat av: Ronkan

Åååh :-D Ett inlägg om mig. Så sjuk är jag inte. Bara lite speciell, som doktorerna på 52:an sa.

Puss gumz, me like!

2008-07-05 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0