Kaffe, en bra kur för hjärtat?

Jag behöver en stor kopp Java just nu för att varva ner efter den här dagen.
Men jag tänker inte brygga en ensam.
Idag bestämde jag mig för att sluta dricka Redbull, detta pga att mitt hjärta visade sig från sin underbaraste sida idag.
Glad att Mojjo sov. Jag måste verkligen göra något åt det snart, har inte haft så mycket problem med hjärtat sedan 2001.
Som tur är har jag ett par tabletter som jag kan ta när jag får ont men det är ju meningen att jag skall äta dem varje dag i förebyggande syfte. Men nu finns de inte så många kvar.
Det kanske är pga detta hjärtfel jag faktiskt inte ser sakerna som händer runt mig så negativa längre.
Skrattar varje gång jag ser min gamla remiss, ung gracil kvinna får ej bli upphetsad.
Ska ringa i morgon så jag får komma iväg och få nya tabletter. Sedan ska jag ringa Din Bostad och se om jag får flytta.
Som jag försöker förklara för vissa människor, livet är inte roligare än man gör det.
Och mitt är helt OK trots allt som händer runt mig.

Va är de för fel på mitt hjärta då?
Ja, jag fick det förklarat i samma veva som jag fick remissen i GBG att jag får något som liknar hjärtattacker.
Plus att min sinuskurva inte ser ut som den normalt sett skall se ut.
Jag har ingen aning om vad detta betyder men så länge jag äter mina tabletter skall det inte vara någon fara.
Äter Inderal Retad och det fungerar finnemang.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag knaprar i mig de där tabletterna varje dag jag med... Mot migrän... Jag blir dock sjukt svettig så fort jag anstränger mig lite när jag äter dem, nått du kännt av?

2008-07-02 @ 21:00:20
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0