Kissnödig och trött i luvan..

Jag har just nu ont i huvudet, är fruktansvärt trött, hostar och snorar samt är otroligt kissnödig.
Om inte detta var nog så har jag en för liten BH på mig. (Någon mer ni ville veta?)
Samtidigt som detta så försöker jag få tag på pappa PUCKO för att han skall hjälpa mig att skriva ner ett förslag som jag skall skicka ut till en potenciell kund. Dock sitter han upptagen en stund till... Grrrr!

Lunchen avnjöts tillsammans med Pappa PUCKO samt hans dotter på 1891, vi skulle äta i Daltonstältet men det va så mycket folk så vi orkade inte vänta. Samtalsämnet blev som vanligt sex. Det blir alltid det när Alex är med.
Efter lunchen blev det glass i väntan på att bilen skulle tvättas på Statoil Norrmalm. Trevligt besök *host*

Resten av dagen skall jag spendera med att ringa kunder, skriva klart mitt förskag, fika kl 15 med grabbarna, hämta Mojjo på dagis, äta lite middag, mysa i badet och sedan KAFFE!!
Ikväll skall jag verkligen dricka kaffe, KAFFE, KAFFE, KAFFE!

NU MÅSTE JAG KISSA!

FÄRDIG!

Jag har kommit på en ny lek jag tänker roa mig med på dagtid. Göm pappa PUCKOs kaffemugg.
Nu börjar jobbet bli så tråkigt när alla har semester så nu måste vi ju roa oss med någonting.
Nä, vi får inte ha sex på jobbet, erkänn att tanken slog dig när du läste de?!

Kommentarer
Postat av: annelie

Det är alltid gott me dessert..=) =)

2008-07-02 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0