Min och Mojjos dag..

Vakande imorse klockan 8.. men inte Mojjo, hon sov till nästan 10. LYX!
Själv såg jag en värdelös film, Hope springs.

Mitt i mitt filmtittande ringde telefonen.. 0303? Vem känner jag som bor i det riktnummerområdet?
JAAA! "Syster Yster"!!!! De va "Syster Yster" som ringde, vi pratade länge om allt och ingenting..
Försöker få upp henne hit till norrland i samband med Takidas spelning, men hon är välkommen när hon vill,
Jag älskar denna goa tjej. Min lilla "Syster Yster".

Efter detta samtal skuttade jag och Mojjo ner till bilen och åkte och handlade, passade på att hämta upp Alex när vi ändå var i området och tog med henne på vår resa till Birsta.
I Birsta inhandlades 2 filtar, de där 2 jag tjatade om på min önskelista, sedan blev det som många av er förstått puffar, men inte sånna man äter, de köpte vi tidigare på dagen.

Nu är vi iallafall hemma och Mojjo ligger under sitt täcke i fotöljen och tittar på Surfs Up, eller "Pippi" som hon kallar de.
Själv sitter jag i ihopkurad i soffan och njuter av tillvaron och dricker en kopp Red Cup-kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0