Minns vad jag glömt!!

JIPPI!

Jag hade glömt att Freya skulle komma idag.
Freya är min gamla hund som jag sålde när jag blev mamma. Blev för mycket med 2 hundar, 2 katter och en unge.. samt en sambo som aldrig var hemma. Bodde i hus men det blev för mycket ändå.
Dock så kommer hon till mig då och då när hennes matte och matte skall hitta på en massa bus, som denna vecka när det är PRIDE i STHLM. (Heter det Pride?!!)
Men nu är hon iallafall här och bråkar med Mojjo och Ymisen..
Killen har rymt till grannens "balle" där han sover sött på en filt.

Kommentarer
Postat av: anne

Nog kan det ha varit litet mycket med alla kritter och så barn på det.. Åtminstone om man bor i lägenhet och inte bara kan skicka ut hela skaran...:)

2008-07-29 @ 19:37:10
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: K

Minnesförlust eller du pratade ju om att den skulle komma när jag var dit

2008-07-29 @ 21:12:43
Postat av: Jenny

Du måste hjälpa mej med designen. Min är ju DÖ TRÅKIG!! Kram Kussen

2008-07-30 @ 01:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0