SMS?!

Mina 10 senaste sms i telefonen på begäran, flera är dock borttagna men detta är de som finns kvar.

"Men smågrus, va gör du?" 
Sov på soffan så jag hörde inte att de ringde.

"Filmen va skit kul" 
Skitkul skall sitta ihop.

"Kvar på stranden" 
Nope de va vi inte, vi hade gått tillbaka hem och fikade.

"Jodå, jag lever söta du *ler* du själv då? Har inte hört något ifrån dig sedan igår :) är hon mor och hälsar på, cad har du för dig? Tänker på dig! Kram." 
Känner mig uppskattad.

"Gu va du är gullig och go..... NOT" 
Jo det är jag, men jag är äben duktig på att restas.

"Han vill ha en dejt med dig. Går det bra" 
Det var svaret på det sms:et som skapade ovanstående svar... *ler*

"Ville bara säga att du är en underbar människa!" 
Ibland så uppskattas väninnors sms mer än mäns.

"Skrev till han nu att du va singel :(" 
Men gubben då?!

"För att du är så djävla snygg och fräch" 
Inte bara jag som behöver hjälp av stavningsdvärgen.

"Jag älskar dig jättemycket. Du är väldigt vacker, Smila lite" 
TACK!

Kommentarer
Postat av: K

nogahonvartmedstavningennudå!

Detsitterihop

2008-07-29 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0