SOVA.. va är de?

Jag ligger fortfarande här på rygg med datorn på magen.
Har sett 2 filmer men kan ändå inte sova.

Pratade med Fredde för en stund sedan, låter som de är lite kaos, Men det kanske det är värt.
Jag är lite avundsjuk på min lille vän idag. Önska han kunde komma tillbaka och bli sig själv.
Jag saknar våra stunder tillsammans, jag och Fredde mot världen!

Nu ska jag koka en kopp the, göra en god ostfralla och sätta mig på balkongen och njuta av natten.
Jag mår så förbaskat bra och vet igentligen inte varför.. kan de bero på dagens händelser?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nja, vi åker upp till stugan i morgon när Krille har vaknat. Han kör byte till Tärnsjö i natt. Men om ni inte har nått annat för er i morgon eftermiddag så kan ni väll komma upp.

2008-07-17 @ 01:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0