Ändring av bilder i bloggen..

Om det finns bilder i bloggen som ej fungerar beror detta på att dessa är borttagen.
Detta för att visa respekt till den människa som hade invändningar på dessa bilder.
Det var mina egna bilder men det var bilder på hennes barn lekandes med mojjo.
Självklart accepterar jag detta och plockar bort dem.

Jag är glad att hon hittat min blogg och kan kanske se att jag absolut inte har något imot henne.
Jag vill förklara att jag inte försöker ta någons plats och för Mr.Niceguys skull håller jag mig utanför detta.

Många har även börjat fråga vem Mr.Niceguy är, men pga olika själ vill jag inte visa bilder som visar vem han och hans familj är. Mina närmaste vänner har träffat honom och det räcker.
Detta är min blogg och det jag skriver om här kan jag själv styra.
Därför är bilderna på Mr.Niceguy alltid photoshopade och bilderna på hans familj alltid tagna på ett sådant sätt att inte dessa människor hängs ut.
Detta får ni respektera.

Nu skall jag packa ihop mina saker och lämna jobbet för ikväll.
Vad tycker ni om de? Kontoret 20:54 en ledig kväll?! JA! JAG ÄR INTE NORMAL! Men det har jag aldrig påstått heller.

Kommentarer
Postat av: G

Du inte normal? Finns det någon som kan kalla sig helt normal, vad är normal?!

2008-06-19 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0