Besviken..

Kan inte säga att dom vann, men dom fick som dom ville.
Det var inte pga dom, detta fixade han helt själv.
För första gången på flera år känner jag mig besviken och sårad.
För första gången på flera år har jag krypit upp i soffan och gråter för att jag är ledsen, besviken och sårad... och tyvärr inte det minsta arg. Annars brukar mina tårar komma pga illska.
Men nu är jag ärligt ledsen och jag skäms inte över det heller.
Jag hoppas damerna är nöjda och att de kan leva lyckliga nu.
Jag hoppas V blir vän med sin fd man så de kan skapa den bästa uppväxten för deras barn.

Just nu skulle jag behöva en redbull och en stor chokladkaka.. och en av mina bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0