Bla bla bla.. frågor

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Vissa gener kan vara missbildade. Om ge-

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffkanten där det står en 2 liters colaflaska.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Tv:n är på men jag vet inte vad det är.. nått sånt där program om katastrofer tror jag.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21:04

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n och Mojjo som stjäl frysta köttbullar ut frysen. Hör det där suget som blir när man öppnar dörren.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För 3 timmar sedan när jag var ute med hundarna.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Spraydate om jag skall vara ärlig. Hade fått ett mail från en 59-årig man som tyckte jag var söt.
TACK?

8. Vad har du på dig?
Fel fråga idag.. en sverigetröja som jag fick på familjedagen i Smedjan idag och ett par blå skjorts.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Minns aldrig vad jag drömmer.

10. När skrattade du senast?
För en stund sedan åt Mojjo eftersom hon alltid gör en massa dumma grejor. Har mest skrattat hela dan.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
4 tavlor med gamla reklamtryck, typ Citronil, sockerdricka och häxan. Mina älskade afrikanska masker, ett knippe träd från IKEA och en otroligt fin gammal tavla jag fått efter min mormor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Konstigt? Nä, om man jämför saker med mitt liv är allt normalt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag älskar frågor så jag tycker den är rätt skoj.

14. Vilken var den senaste film du såg?
What a girl wants tror jag.. ser alldeles för mycket film.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett helt nytt hem till mig och Mojjo.. och en ny bil.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag brukar duscha naken?!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Allt är relativt men nått så barn i världen skulle få en bättre grund.

18. Tycker du om att dansa?
Ja, skaka rumpa är aldrig fel.. gärna i lägenheten medans jag städar.. *ler*

19. George Bush?
Nä, jag gillar inte buskar..

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har ju Mojjo redan, blir det en till pojke någongång vill jag ha en Max.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag har testat de en kort period. Malta..

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen in..
(Tror jag passar bättre på varmare breddgrader)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hörrö din jäkla svikare!! Stugan var det ju. Vi har varit där HELA dan och väntat på dej ju. Nu tänker jag inte tala om när vi ska dit.

Jag plockade lite syrener från stugan och satt på graven. Oj vad fin det var där. Morsan ska verkligen ha credit för det. Nä nu ska jag till grannen och tigga åt mej en eller par cider tror jag. LOVE YOU!

2008-06-14 @ 20:10:32
URL: http://frubempas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fin blogg du har!

2008-06-15 @ 00:34:40
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0