B.L.O.G.G.A

b.l.o.g.g.a, b.l.o.g.g.a..... detta kallas BLOGGA! (Tänk blossareklam.. ni minns väl sången de sjöng i sången?)
Har gått och nynnat Blossa-sången ända sedan jag hittade en flaska glögg i skafferiet.
Dock så hittade jag inte det jag letade efter, min gamla externa hårddisk. Tänkte lägga över grejorna från den till den nya.
Men icke! Jag har säkert lagt den på ett jättebra ställe så jag skall hitta den.

Annars har dagen varit tung, faktiskt en av de sämsta på länge. Så trött och slut när jag kom hem från jobbet att jag bara ville tippa ner i soffan och somna, men det går inte när man har barn.
Men idag var hon till salu, hon skrek i ca 2 timmar innan vi fick besök och hon fick lite kompisar att leka med.
Jag känner att jag inte varit världens trevligaste sällskap idag.
Nu ligger jag i sängen med Mojjo och håller på att somna, vaknar av sms lite då och då och ler.
Är det inte underbart så säg?!

Nu somnar jag.. uppdaterar med lite bilder en annan dag.
Godnatt!


(Möjligen, lite, kanske.. om en stund, snart, nu.. att jag .. kanske.. ja, du vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0