Bloggeliblogg..

Nu är jag hemma efter kvällens alla bravader.
Har haft 2,5 underbara timmar på mc donalds i stan.
Innan detta var det dock lite panik, Mojjo åt LITE snus då hon blev lite speedad och spydde som en gris.
Fick order på akuten att låta henne vara vaken en stund.. minst 3 timmar.
Precis när jag rullade från akuten ringde en av mina favoritpojkar S. -Äta på donken?
Medans vi sitter där och pratar och skrattar ringer Pappa PUCKO och frågar om han också fick komma förbi.
2 av min favoritex! Dessa 2 människor och Mojjo har roat mig ordentligt ikväll.
När jag for stod dom kvar och pratade bilar, skotrar och min rätta hårfärg.

Nu ska jag försöka sova, ska upp om 3 timmar och kolla allmäntillstånd.
Hur gör man de på en 2-åring?
-Hur gammal är du?
-Vad heter du?
-Vad har du för personnr?


Ligger just nu och pratar med C i telefonen.
Hon fumlar efter hålet i mörkret bland tegelstenar, löständer mm.
Vi är otroligt lika!
Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0