En sväng till..

Kunde inte varva ner efter kvällen så jag tog med Mojjo och åkte en sväng.
Hamnade på väg ut till Bergafjärden, hos några bekanta jag inte träffat på länge. Tack gode gud att S var där.
Jag och S har suttit och druckit kaffe och rökt, surrat en massa skit och kramat på hans nya hund.
S är en bra kille, han och hans pappa har hjälpt mig mycket tidigare.
Hans pappa som arbetat "lite" som advokat som S sa till mig när det kom på tal om vad han jobbade med.
Jag kommer alltid älska S som den vän han är, jag vet att han är en människa som alltid kommer ställa upp på mig och en sådan vän jag kan ringa mitt i natten bara för att prata eller dela en kanna kaffe med.
Han har ställt upp på mig så otroligt mycket att jag nästan skulle kunna göra vad som helst för honom.
Efter sommaren förra året står jag i en otrolig skuld till honom, utan honom vet jag inte vad som hade hänt.

Efter det var jag en sväng till Mr.Niceguy. Men det blev en väldig snabbvisit eftersom klockan slog 00:00 när jag svängade in på gården. Hoppas han foch barnen får en lugn natt. Älskade busungar!

Men nu blir det nog sängen, ska ju upp snart och åka till jobbet. Har en hel del att göra denna vecka.
Har även en del att kolla upp på jobbet imorrn. Ska plugga lite juridik också, brott och straff står på agendan i morgon.
Prov på måndag.
Sedan har jag en deadline på onsdag åt PR-företaget.. har inte ens börjat så jag vet ju va jag kommer roa mig med de närmaste kvällarna. Behöver dock hitta en människa som passar som modell för jobbet, kanske Alex är intresserad.
Har för mycket att göra just nu.

När kommer J tillbaka till jobbet igen?! MISS U!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Känns lite som att vi "skymninsgossar" är ute och bloggar lite så här på kvälls kvisten =)Hoppas att pr tjofset blir bra och lycka till med provet =)Du vet vart min postlåda bor. Kram Kussen

2008-06-23 @ 00:58:40
URL: http://frubempas.blogg.se/
Postat av: H

Klart att Alex skall vara din modell hon har ju potential, som jag sa här om dan på lunchen.

2008-06-23 @ 08:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0