Ett jobbigt dygn

Kan inte säga att gårdagskvällen var något att hänga i julgranen.
När förkylningen, febern och värken börjar lägga sig kom de psykiska istället.
Jag kanske är stark men ibland orkar jag bara inte.. igår var det en sådan dag.
Pappa PUCKO försökte få ur mig vad som hänt och jag uppskattar verkligen hans omtanke, men jag orkade inte igår.
Förlåt om jag var otrevlig!¨

Natten har bestått av massor med mardrömmar, vaknat panikslagen flera gånger och känt att jag måste kolla så Mojjo ligger i sin säng och sover. Hon har legat där varje gång. Som en liten boll inbäddad i sin filt, lugn och fridfull.
Jag är glad att hon inte vetat vad hennes mor gått igenom under natten.

Nu känns det iallafall bättre och jag laddar batterierna med goda vänner och söta sms.
Är så glad att jag har Mr.Niceguy, Pappa PUCKO och Fredde i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0