Fler dötidsfrågor..

Har du varit på någon Halloweenfest i år? NEJ
Har du sett ett spöke någon gång? Vet inte
Har du besökt någon grav i helgen? Nej, har otroliga skuldkänslor för de, dags att pallra sig iväg snart.
Vilken sajt besökte du senast? Youtube.com, lyssnade på Alannah Myles - Lover of mine
Vilken sajt besöker du oftast? Aftonbladet.se
Vad har du för dator? En Fujitsu Siemens.. nått.
Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V? Dom här frågorna..
5 saker du googlat på nyligen? Tänker jag inte berätta, men senast 2 namn.
När reste du senast? Till Stockholm i slutet av maj.
Vilka länder har du besökt? Malta, england, finland, norge, danmark, tyskland, grekland.. mfl.
Drömresemålet? Seyschellerna, stavas de så?
Roligaste reseminnet? Måste ha varit fotbollsresan till England.
Tråkigaste reseminnet? Semesten på Zakyntos när vi blev sjuka.
Gillar du att läsa böcker? Ja, läser gärna ofta och mycket.
Hur många böcker läser du per år? De blir nog inte fler än 5-6 stycken nu för tiden.
Vad för sorts böcker läser du helst? Liza Marklunds böcker.
Favoritförfattare? Se tidigare svar.. ang böcker alltså.
Bästa boken du läst? Ingen aning..

Hur mycket fotograferar du? Hela tiden, fast sista dagarna har de blivit lite.
Vad för sorts motiv fotograferar du helst? MOJJO
Vad har du för kamera? En panasonic slit-och-släng-kamera som alltid ligger i väskan..
Brukar du framkalla dina digitalbilder? Nej, skriver ut själv.
Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut? Mojjo när hon som liten suger på GAIS-tutten.


Vilka TV-serier följer du? 2 and a half men.
Brukar du titta på nyheterna? Ja om jag är i närheten av en Tv vid sändningstid.
Vad skulle du aldrig titta på? Ser nog vilken skit som helst de få gånger jag ser på TV.
Hur ofta/mycket tittar du på tv? Väldigt sällan, den står mest på i bakgrunden.
Hur många TV-apparater har du? 3 stycken tror jag.
Hur ofta shoppar du online? Faktiskt rätt ofta.
Vad köper du? Kläder till mig och Mojjo.
Vilka är dina favorit internetbutiker? Blir mycket från HM till Mojjo, även shock.se, modeakuten och asos.
Bästa köpet? Mina Emilytröjor.
Sämsta köpet? Blåjeans från HM.
Hur många mobiler har du haft? Säkert ett 10-tal.
Vad har du för mobil för tillfället? Sony Ericsson W880i
Vilken operatör ringer du med? Telia kompis.
Drömmobilen...vad har den för utseende och funktioner? Jag köpte denna idag så jag är nljd.
Vad har du för ringsignal? Pappa, jag slog ihjäl en geting, på motorhuven, med en hammare.
Hur länge har du bloggat? Sedan i höstas tror jag.
Hur började du? Läste babbis blogg och kom på att jag skulle göra en egen.
Vilka bloggar är dina favoriter? Babbis, Alex, Mariias, Nevnarins och Egoinas. (orkar inte länka just nu)
Hur mycket tid lägger du ner på din blogg? Många korta stunder.
Vad gör att du fastnar för en blogg? Mycket bilder och vettig text.

Kommentarer
Postat av: H

Så trevligt hade du!!!

2008-06-18 @ 21:59:05
Postat av: Egoina

tack vad gulligt :)

2008-06-19 @ 13:00:23
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0