Förkyld.. igen..

Tog sovmorgon idag. Har knappt sovit något inatt.
Inte nog med att hunden varit sjuk så har jag sovit halvsittandes hela natten.
Snorig, nyser och har ont i huvudet.
Har dock precis varit och tankat och passade i samma veva på att köpa Redbull, ett äpple och en chokladkaka.
Nu är jag snart på fötter igen.

Idag är Ymisen hos Mr.Niceguy, "Mimmi" och Mini-T. Tror de försöker få honom att vilka para sig med deras rottistik.
Och skall jag vara ärlig verkar det inte som Ymisen har något imot det... alls faktiskt.
Han är nog lika frustrerad som sin mor. (Mamma förlåt.. men jag är som du alltid säger.. ditt barn)

Nu skall jag tokjobba från kontoret ett par timmar innan jag tar med mig datorn och halva dokumentskåpet hem.
Måste få bort lite papper under helgen. Tur att jag älskar mitt jobb så det gör inget om jag måste knåpa lite när jag egentligen är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0