Fredag den 13.. otursdag?

För mig är det än så länge tvärt om.
Har haft en helt underbar dag även fast näsan runnit och svetten droppat.
Känner mig dock lite fattig, lånade ut halva förra årets semesterersättning till pappa PUCKO.
Det var länge sedan jag höll så mycket sedlar i handen... har ju oftast kort iofs.
Men jag får tillbaka dem på onsdag. Familjen PUCKO kom på den smarta ideen att åka till Stockholm utan pengar, tur att man fortfarande finns där och backar upp dem.
Ja,ja.. hoppas Alex hittar nått snyggt i Barkaby.

Resten av dagen har spenderats med hamburgare, mjukglass, lek i parken och solning på gräsmattan.
Dock så tror jag att kvällen väntar det bästa. Jag har längtat efter denna dag i ca 1 vecka, men snart är det kväll....
LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: H

Du vill nog inte ha min kommentar på detta....ler

2008-06-13 @ 19:49:37
Postat av: Jenny

Tjena mitt bena! Har väll SNART hånglat klart =) Vi hade väll tänkt åka upp till stugan i morgon (Typ lördag)och tillbringa dagen där tror vi. Beror på vädret kan jag säga. Spö regnar det åker INTE jag upp. Det är så jävla tråkit då! Men blir det bra väder så kan väll du ta din Passat och komma upp. Jag äger en Passat själv som du vet, så JAG VET att dom går dit upp =) Inga undanflykter nu, utan stampa på höger pidal i Passaten och kom dit!!!! Kram Kussen

2008-06-14 @ 00:14:02
URL: http://frubempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0