Godmorgon godmorgon..

.. hör fåglar sjunga glatt, godmorgon, godmorgon i kör...

Då va man vaken, på jobbet och fit for fight igen då.
Idag består min klädsel av.... mina damer och herrar... snäv svart kjol! .. och en ärmlös vit och svartrandig skjorta/blus eller va det nu heter. Ska bli riktigt kul att höra vad pappa PUCKO har att säga om dagens klädsel.
Han kommer ju med kommentarer om allt annat så varför inte det här.. så vet han inte att jag klippt mig heller.
Så underbart att han är tillbaka på hemmaplan igen, inge roligt att fika när inte han är här. Då kan jag lika gärna jobba under fikarasten.

Var lite trött igår när jag skrev mitt sista inlägg, somnade nog 3-4 ggr innan jag skrivit klart men jag hade lovat
Mr. Niceguy ett inlägg och då får han ett innehållslöst, trött och tråkigt inlägg.

Jag är på äckligt bra humör idag, så där bra som bara jag kan vara.
Har funderat lite på T3 vilket borde sänka mitt humör för dagen men ICKE! Han är ju ändå inte intresserad av att prata med mig så varför ens försöka..?! Blir bara trött på att det finns människor som inte kan säga rakt ut va de håller på med. Som T3 alltid sa, spela spel. Vad är det Alex brukar säga... Han dampar!

Nu skall jag fixa offerten som skall vara klar strax efter 9. Snabba ryck idag, sedan skall jag ringa människan som ringde mig när jag satt på väg hem i bilen igår, vem det nu va. JOBB JOBB JOBB!



image538

Kommentarer
Postat av: alex

Fyfaaan va nice:D Min far lär juh komma in vid 11 kansek tidigare med för han, min mor ocg P ska på möte på skooolan... och jag är så glad att jag inte är med, stackars läraren...

2008-06-05 @ 08:56:46
URL: http://Larssonalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0