Håret

För att svara på Alex kommentar samt berätta hur skräckfärden gick så...

Jag är jättefjantig när det gäller mitt hår, sällan jag blir helt nöjd.
Det blev jag inte den här gången heller, men det blev helt OK.
Det blev ca 15 cm kortare, fortfarande till axlarna, mycket uppklippt och..... ljust?!
Alla mina gamla slingor kom fram så nu är jag nästan blond.. GRR!
Ska färga håret ikväll när jag kommer hem, jag vägrar va så här ljushårig!

Inhandlade även lite produkter till håret eftersom jag gärna vill ha det stort och ruffsigt.
Passar min rockiga stil. *ler*

Kan inte sluta tänka och fundera. FAN! Va arg jag blir på mig själv.
Funderar på att ringa C.. hon kan roa mig en stund så jag slipper fundera.
En stund brukar iofs bli över en timma.. haha!
Nä det har jag inte tid med. JOBBA!

Kommentarer
Postat av: H

Ha ha blondin nu mera med andra ord...
Skicka mig en bild.

2008-06-02 @ 15:04:43
Postat av: alex

Jag vill ha BILD!!

2008-06-02 @ 17:04:52
URL: http://Larssonalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0