Hos "mormor"

Nu sitter vi här hos Mojjos mormor och "morfar". Skall strax vända om och åka ner till stan igen för att gå ut och göra Sundsvall osäkert.. nja, så farlig blir jag inte när jag är onykter.
Men jag är nog på välförtjänt bra humör just nu. Mår kanon, de känns konstigt efter dessa dagar.

Annelie är på väg upp och skall gå ut med oss ikväll. Min älskade lilla silikonprinsessa!
Men innan hon kommer skall jag och Linea ut och äta en bit mat på verandan och bara njuta av det fina vädret.
Andra jag vet skall ut är S, Mr.Takida, Bubbas mfl.

På väg upp till min underbara mor har jag pratat en massa i telefonen.
Diverse roliga människor har ringt, vissa mer välkomna än andra.. *ler*

Nu ska jag plocka ihop mina saker för nu kom mormor hem med vällingen.
Utan Mojjo tills söndag då.. kommer sakna henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0