Jag erkänner..

.. jag är en mupp!

Nu har jag varit och tagit en snabbfika med Fredde. Det blev min lunch idag.
Blir att knåpa lite ikväll eftersom jag ska iväg och klippa mig 13:30. UNDERBART!
Äntligen kan jag släppa ner håret igen utan att se ut som Ronja Rövardotter på ecstasy.
Passade även på att shoppa en snygg sommarskjorta. Åh va snygg jag kommer va ikväll.
Alex: Jag vet att du kommer vilka LÅNA den! PUSS

Men va händer ikväll då?
Grilla... GOTT!
Jag och Mojjo skall åka ut till "Berga" och grilla med trevligt sällskap. De kan bli riktigt trevligt tror jag.
Vi får väl se, god mat är aldrig fel.

Pratade med C tidigare idag och hon får mig att känna mig normal.
Vi är lika sjuka i huvudet båda 2. De blev snack från allt mellan jobb till sprut med stora brandslangar.
(Fri tolkning som jag brukar säga)
Kunde berätta så mycket mer men jag håller mig på den här nivån för alla parters bästa.

I övrigt går tankarna på högvarv idag.
Rädd att hjärnan blir överhettad snart. Så mycket sägs som får mig att bli knostrig....
Inte likt mig att sitta med telefonen i handen, skriva ett sms, trycka på sänd men innan jag väljer mottagare... radera det igen. Detta har hänt ca 20 ggr redan idag.
Ska jag ringa? Ska jag skicka ett sms? NÄ! Jag överlåter saken den här gången. Nu får motparten visa vad den vill!
SKÄRP TILL DIG MAMMA S!

Slår mig hårt med pappersmappen så jag flyger baklänges in i skrivbordet, slår huvudet i ventilationstrumman och tuppar av en stund. När jag vaknar kanske jag inte har mina sinnen fulla med bruk längre.


Vad är det som håller på att hända med mig? GAAAH! Bryr jag mig?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Attans.. grr.. (Mina vänner vet hur jag ser ut nu, rynkar pannan, nyper ihop munnen och ser fundersam ut.)
Och precis nu kom jag på vad någon alltid sa förr:
-Du nyper alltid ihop munnen när du är fundersam eller viktig.
HAHA! Nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0