Kommentar:


Anonym:
Och vet du va!!!! Tyvärr finns det så många groder, vem är prinsen??????

JA.. vem fan är prinsen?
Men jag tyckte verkligen om honom precis som han va. Han hade nått jag inte kunde förklara.
Kan de ha varit de vackra ögonen, han sätt att hålla om mig, hans sätt att älska sina barn?
Jag vet inte...
Dock så hoppas jag att han blir lycklig med vem han än väljer att vara trogen mot.
Jag hoppas han läser detta och han skall veta att han alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta trots allt.

Kommentarer
Postat av: bgn

Det finns bättre karlar än dom som håller sig med lögner och flera kvinnor. Dom är inte värd att älskas. Ännu ett stolpskott (fniss) Nästa gång kanske de blir stolpe in i stället för stolpe ut

2008-06-26 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0