Mera frågor

Minns ni de där böckerna vi alla fyllde in när vi var små.. jag älskade dem.
Sååå. här svarar jag på ytterligare lite frågor.

Tio första:

Första bästa kompis:
Anna eller Lotta tror jag det var, de var mina grannar i B-gården.
Första bil: Min första helt egna var en Skoda Fabia.
Första kärlek: "Bubbas" tror jag, vi var tillsammans till och från i och med att han började 1:an och jag gick ut 6:an. Han är ett år yngre, och född på samma dag. Idag en mysig och underbar bekant.
Första husdur: Hamstern Mimmi kanske, vi hade en himla massa smådjur när jag va liten.
Första semester: Kan det möjligen ha varit sommarland i Dalarna?!
Första jobb: Mitt första riktiga jobb var nog inom äldrevården i Sollefteå, om jag bortser från sommarjobb mm.
Första köpta skiva: Säkerligen Roxett eller liknande.
Första riktiga kärlek: Min första riktiga pojkvän hette Robert och honom träffade jag när på skolavslutningen i 8:an.
Första tatuering: Ingen just nu men skissen är snart klar sedan väntar smärtan.
Första konsert: Nått skräp på "Backen" i Hammarstrand.

Nio sista:

Sista alkoholdrycken:
Champage i STHLM under utbildningen.
Sista bilfärd: Från jobbet till dagis och från dagis och hem vid 16-tiden idag.
Sista filmen som sågs: Heartbreak kid i natt, men jag somnade ifrån den medans Mr.Niceguy satt uppe och såg klar.
Sista bubbelbadet: Skumbad senast i morse vid 6:30, riktigt bubbelbad för va 2 månader sedan i bubbelpoolen på paradisbadet i Övik.
Sista spelade cd: Rock balader.. den sitter i bilen.
Sista gången du grät: I förrgår när jag såg filmen om min farmor och fick se min far.
Sista måltiden: Köttbullar och potatismos, men nu skall jag kliva upp och äta potatisbullarna ut morgondagens matlåda.


Åtta har du nånsin:

Dejtat nån av dina bästa kompisar: Dejtat och dejtat? Fredde.. vad kallas de vi gjort?!
Blivit arresterad: De skulle se snyggt ut med mitt jobb.
Blivit kär vid första ögonkastet: Jag tror nästan de.. men lite segstartad är jag så säg.. 3:dje.
Varit på tv: Ja, både medvetet och omedvetet.
Fått ditt hjärta krossat: Njae, lite små rispor men inget allvarligt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: JA, min fd man i slutet, men jag visste det inte då.
Haft ett one-night-stand: NOPE!
Busringt till nån: De kan jag ärligt säga att jag aldrig gjort, dock varit med när andra gjort de.

Sju saker jag har på mig:

1. Vita trosor
2. Vit och svart BH
3. Svarta linnebyxor i sportmodell
4. Rosa tröja från Emily
5. Dator
6. Moas arm
7. Svart hårsnodd

Tre val:

Svart eller vit: Gärna vitt men väljer alltid svart.
Sommar eller vinter: Sommar när man kan bada, vinter när man kan åka skoter.
Choklad eller chips: Choklad.. CHOKLAD! CHOKLAD! .. vilken dum fråga!


En sak jag ångar:

1. Att jag inte tillbringade mer tid med min far och tog mig tid att hälsa på honom när jag ändå var "hemma"

Kommentarer
Postat av: camulla

snälla ring mig eller messe ditt nr, jag har förstört min telefon, och tappat alla nummer.kram

2008-06-09 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0