Mr.Niceguy har varit en bad guy.

Sitter här och funderar på vad som hänt under dagen och Mr.Niceguy har varit en bad guy idag...
Stryk ska han ha!!

Mina möten idag har gått jättebra. Fick en av herrarna att skratta även fast hans folk sa att han aldrig gör det.
Jag tyckte att han va jättetrevlig. Han va imponerad över mitt förarbete innan mötet.
JAG VET!! Jag älskar att göra ett bra förarbete för då vet jag vad jag pratar om under mötet, jag kan ställa frågor och förbereda mig på de frågor jag tror de kommer ställa till mig.

Vad ska jag göra ikväll?
Ikväll kommer Mamma S värld stannat, denna kväll kommer inte se ut som de 10 senaste kvällarna..
Se så fort saker och ting blir en vana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0