Murphys lag än en gång..



Kom hem och skulle lägga in bilderna jag och
Mr. Niceguy tagit ikväll men låser hela kortet.
Alla bilderna som flyttas över från minneskortet
till datorn är helt plötsligt borta.. SUCK!
Så nu sitter jag här och tjurat, tittar på filmen
gjord på en av de bästa böckerna jag läst,
Vittulaboken, och äter chips.

Kvällen har bestått av en lång promenad,
bus med barnen, gul färg, kaffe hos Lidde, leta nycklar mm.
I morgon åker vi ut till Berga så det blir nog bara nått enstaka
inlägg på morgonen i morrn.
Finns det verkligen viktigare saker än att blogga?
JA! Jag och "Mimmi" skall bada!

Nu skall jag uppdatera med lite bilder från nationaldagen,
sedan skall jag krypa ner under täcket och sova.
Eller möjligen se en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0