Murphys lag..

Slår man upp det på i ett uppslagsverk står det MAMMA S som beskrivning.
Tyckte saker och ting va struligt i morse, men det blev värre...

Va ganska OK när jag va och fikade med Mr.Niceguy och hans kollega, va även rätt OK när jag åt lunch (glass) med Fredde. Men är det inte alltid OK att umgås med Fredde en stund? JOOOO!
Denna människa är nog en av de sjukaste människor jag känner, han är verkligen inte rädd för att bjuda på sig själv. Dock så lärde jag mig att inte ha en kamera liggandes i bilen när han är med.. kommer bildbevis senare.

Så här långt var dagen rätt OK trots morgonen.
Rullar sakta med bilen längst efter Norra Vägen när den helt plötsligt dör i höjd med Office kontor.
Rullar in på Sundfrakts parkering och öppnar huven. S  A  T  A  N !!!
Samma slang som lossnade i vintras har lossnar igen. Pulade dit slangen igen och som tur är hade jag faktiskt köpt klammrar sist jag var på biltema. Vilken framförhållning! Jag måste vara något alldeles extra.
Måste även sett rätt kul ut där jag stor i min outfit med huvudet under huven. Inte riktigt klädd för sånt idag.
Så.. nu är det fixat och jag är rätt stolt över mig själv nu. Men jag skall nog sitta still på mitt kontor resten av dagen så inget annat händer mig idag.
Känner jag mig rätt kommer jag säkert glömma mötet på dagis klockan 16 också.


image539

Kommentarer
Postat av: H

Duktig flicka.
Trots att det inte var en ford.

2008-06-05 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0