Nya frågor?

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Oh ja!! Han är en av de underbaraste människor som finns i mitt liv.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Dagens vitamin minns jag att jag och Lotta alltid åt hemma hos henne.

Vad åt du senast?
Fin choklad från Gällivare.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja, massor av Mr.Niceguy och nån av Pappa PUCKO.

Har du varit med i en rättegång?
Ja, jag har varit huvudvittne ett par gånger genom jobbet.

Är du polare med grannarna?
Börjar bli mer och mer.. nu är det sommar och alla är ute.

Vilka länder har du bott i?
Sverige och på Malta.

Senaste piercingen?
Inga tror ja.. öronen om de räknas.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår tror jag det var, på jobbet.

Gay?
Tydligen inte, men glad ändå.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Aldrig kräkits eller däckat pga alkohol, vad jag kan komma på.

Har du något husdjur?
Hunden Ymot och katten Killer, samt en och annan dammråtta.

Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej men en bil, en ford scorpio tror jag.

Har du varit på stranden?
Ja senast i söndags i Berga.

Minns du dina/din musiklärares namn?
Det gör jag faktiskt inte, minns dock att vi tyckte en av dem vi hade på högstadiet va snygg.

Hur bra är din syn?
2,5 & 3,0 om det säger er nått.

Har du varit på ett party?
Ja, det måste jag väl säga att jag har varit, men de va länge sedan nu.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja under kontrollerade former.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Va skoj, hoppas han inte känner detsamma eftersom han har en go tjej och snart 2 barn.

Har du varit utomlands?
JA.. eftersom jag bott på Malta så... JA!

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Måste trots skillsmässan säga mitt eget.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
JAAAAA! Min mamma skulle nog slita öronen av mig. Då räcker inte håret i nacken till längre.

Var är dina syskon just nu?
Hemma skulle jag tro, om han inte jobbar kväll, då är han på jobbet.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte en enda dröm just nu..

Vem ringde dig senast?
Pappa PUCKO för att jag skulle kasta ut nycklarna till ytterdörren genom fönstret.

Vilken tid gick du upp imorse?
KL 06:45 med ett leende på läpparna.

Vad ska du göra i helgen?
Umgår med hela familjen Niceguy.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Har raderat massor men just nu, PEAB, ring när du kan.

Vad gör du nu då?
Ligger i sängen och undrar varför inte Mr.Niceguy svarar i telefonen. Har han redan somnat? Ska jag se en film?

När var du riktigt sjuk senast?
För 2 helger sedan men nu är det på G igen.. suck.

När såg du en kändis senast?
Nyss på TV, Sylvester Stalone.

Vem var det?
Mr. Sylvester Stalone .. tror det är Rocky.

Vad finns i din bakficka?
Vet inte, byxorna ligger på golvet nedanför sängen.

Har du färglinser?
Lite blåfärgade men det är endast för att jag lättare skall se dem.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en stock!

Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar min mobil efter morgonens sms.

Vad ska du göra efter det här?
Se på filmen Cake och äta ytterligare en chokladbit från Gällivare, samt skicka ett sista sms till Mr. Niceguy.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha...dagens vitamin hade jag totalt glömt bort!

2008-06-11 @ 21:42:59
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0