Semester

Läste precis kommentaren jag fått av J:
Postat av: J

Just nu är du snyggast ;)

Han är just nu i Thailand och myser. Själv har jag suttit hela morgonen och tittat på resor.
Nu har jag tröttnat på livet en kort sekund och vill komma utomlands. (En kort stund är just nu.. inte om 5 minuter)
Både jag och Alex har pratat om att åka så snart som möjligt, på måndag skall jag och Mojjo fixa pass så vi sedan kan åka när vi känner för det.
Frågan är om jag skall ta med Mojjo denna gång eller om jag skall åka en 4-dagars med Alex själv.
Tror vi har samma tankar bakom en resa nu.
Båda har haft en rätt hektisk tid de sista månaderna, pga olika saker som hänt i våra liv.

Men var skall vi åka?
Spanien? Italien? Med barn? Utan barn? Många frågetecken och för många resemål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0