Skäktforskning?!

Urklipp ur kusin Fru Bempas blogg:

"Ja, nu har vi varit till stugan. Vi han lixom bara dit så började det spö regna!!! Det var ett jäkla mys det HAHAHAHA
Men liljekonvaljerna hade slagit ut, och OJ vad det luktade gott. Liljekonvaljer är mina favorit blommor. Mamma och jag plockade till alla gravar, så hon och pappa skulle åka runt och ställa ut konvaljer till alla våra kära som har gått bort. "


Postat av:

Liljekonvaljer, vet fler som älskar/älskade den blomman.
Tror jag skall åka upp och hälsa på er i stugan i helgen om ni åker dit.


Postat av: Markus

Om ni far till stugan på fredag kommer jag in på en kopp kaffe.Ska till graninge och fiska i helgen så då har man vägarna förbi.Ha en bra dag
Markus


Dagen inlägg i hennes blogg såg ut så här:

"Till Marcus!!- och den anonyme

Ta gärna och titta in. Blir det väder så lär vi nog åka upp. Vi trivs ju så himla bra där. VI har ju lite att stå i med sängar som ska byggas ihop och annat pyssel. Kaffe finns det där så det är bara kasta på en panna. VÄLKOMMEN!!"


Undra vem den anonyma är? Smart som jag är så tog det en stund innan jag insåg att de va Marcus lillasyster...
DVS JAG!!!!


Kommentarer
Postat av: alex

att jag har:D Nu ska ja äta lunchen eller kan man kalla det frukost fortfarnde? Hur blev håret!?

2008-06-02 @ 14:11:00
URL: http://Larssonalex.blogg.se
Postat av: Jenny

Jajjemen. Men jag visste att det var du när jag läste inlägget, just därför måste jag ju skriva "Den annonyma" Hoppas att det blir väder bara, annars åker vi inte dit.

2008-06-02 @ 23:57:56
URL: http://frubempas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0