SMS

Fick precis ett sms med en fråga som gjorde mig helt paff. OJ!
Tänker inte skriva denna här eftersom alla inte behöver veta vad som händer i mitt liv just nu..
Men va ett litet SMS kan göra mycket.

Även T3 svarade på mitt sms idag. Ett rätt tyket (tyket betyder spydigt på göteborgska) svar men jag blev otroligt glad att han hörde av sig iallafall.
Frågan är om vi kommer kunna prata om det som hänt. Orkar inte spekulera i det, blir bara ledsen.

I övigt så har diverse roliga sms kommit till min telefon idag.

MMS från Fredde med sjuka bilder.
SMS från Mr. Niceguy som har byggt en hel lägenhet med sina bara händer och är jättestark och stor och duktig..
eller så har han bara primat ett golv eller nått. (Som tjej får man tydligen inte kunna nått så jag låter ironin ta över)
MMS från kollegorna i stockholm, Rajje saknar mig och Johan vet hur man gör rån i norrland.
Dom har tydligen kul i Stokcholms skärgård medans jag tokjobbar!

ATTANS!! Mötet på dagis!

Sa jag inte att jag skulle glömma de.


Kommentarer
Postat av: Mela

Bara att du hör av dig..=)

2008-06-05 @ 15:57:47
URL: http://skadeskjutenskata.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0