Underbar lunch

Idag bestod lunchen av en glass vid skjutbanan på norra berget, tillsammans med trevlig sällskap och flåsande hundar. Liggandes på gruset medans solen smälter min glass med en drägglande hund sittandes på min mage.
Kan det bli bättre? *ler*

Är dock lite smått irriterad ändå, även fast det inte är mcyket som kan sudda bort leendet på läpparna..
JAG HAR TAPPAT BORT MIN REDBULL!
Vad ska jag ta mig till? Var har jag ställt den? Var bombsäker på att den stod här inne på mitt kontor.
MEN ICKE!

Sitter och bläddrar i lite papper till nästa veckas möte, lusläser avtal, priser mm.
Funderar lite på hur T3 har det men de känns som han bestämt var ribban skall ligga just nu.
Snart en vecka sedan vi pratades vid sist, men jag tänker inte ändra min uppfattning.
Jag tycker som jag gör och det kan jag inte ändra på.
Glad att jag iallafall har kvar C. Skall nog försöka hälsa på henne snart...
Men jag saknar verkligen familjen T. Alla sjuka samtal, alla goa stunder fylld med bus, skratt och tok.

Nu skall jag ringa herren som står på min översta gula post-it-lapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0