Frågor.. igen..

BRUKAR DU KOMMA I TID? JA, är nästan alltid 20 minuter tidigare än utsatt tid.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? En riskaka som Mojjo pulade in i munnen på mig.
HAR DU BRA KONDITION? Ja, för att inte träna något alls längre.
NÄR MÅR DU BRA? När jag får vara med Mojjo och hon är på strålande humör.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? I helgen av Mr. Niceguy och Mimmi.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Våt.. har precis badat.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart tyvärr, rätt tråkigt men praktiskt i jobbet.
KAN DU LAGA MAT? Ja men de blir inget avancerat.
VAD TYCKER DU OM FÖTTER? Äckligaste som finns.
ÄR DU SMART? Ja det tycker jag ärligt talat men de får man ju inte erkänna i de svenska samhället såå.. NEJ!
BLIR DU BRA PÅ KORT? När jag inte vet att någon fotar mig.. ja.
VAD SAKNAR DU? Min far..
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Igår kväll för att jag tjaffsat med Mr.Niceguy.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nä, varför skulle det vara de.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja, kvällen va helt OK!
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Redbull, KAFFE eller vatten.
ÄR DU NYTTIG? Inte det minsta, äter gärna godis och annat onyttigt.
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Efter midnatt någon gång.
VAD HAR DU GJORT I SOMMAR? Hittills har jag inte gjort så mycket mer än jobbat.
PROJEKT JUST NU? JOBBET! Och planer på utlandsresa.
VAD BORDE DU GÖRA? Jobba, skall starta arbetsdatorn bara jag fått slappa en stund.
VAD VILL DU? SOVA!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja, aldrig varit arbetslös i vuxen ålder.
JAY LENO SHOW? Jag har sett den ett par gånger JA.
VARFÖR HÅNGLAR MAN? För att det är mysigt och man tycker om någon, gärna den man hånglar med.
ÄR DU BLYG? Njae.. inte så mycket.
ÄR DU POLITISKT AKTIV? ALDRIG!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? 06:22 slog jag upp mina små bruna ögon.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Piano, orgel, tvätflöjt, trummor och triangel.
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? ALLT
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Ja, jag är för lat för att läsa brev.. älskar elektoniska brev-
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DU? Inte i den ålder ja är i idag.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja faktiskt har jag börjat gjort det på sistone..
ÄR DU BISEXUELL? Inte vad jag vet.. men vem vet.. HAHA
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Vet inte.. småberusad blir jag nog ganska lätt men full.. mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0