Frågor

Höger- eller vänsterhänt:  Skriver med höger men gör oftast allt annat med vänster.
Humör just nu:  Halvdepp, lite uttråkad och väldigt orolig i själen.
Favoritgodis: Fissy Bottles så klart.. inte många som vet de..
Är det nåt du absolut inte äter: Broccoli, det går inte hur mycket jag än försöker. Dricker inte fanta heller.
Kläder just nu:  Svarta fritidsbyxor och ett vitt linne med tribaltryck på insidan som lyser igenom.
Musik just nu: Min favoritlåt: brad paisley - whiskey lullaby, den får mig att tänka på pojken min.
Vad sa du senast: Ses, hejdå.. tror jag.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Medeltiden.
Sommarplaner:  Jobba tills jag har 4 veckors semester, då skall jag och Mojjo fly fältet,
Fisk eller badkruka: Fisk så länge det är varmt i vattnet.
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 2 eller fler..
Favoritväder: Sol! Sol både på sommaren och vintern.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Bara jag har med mig Mojjo är jag nöjd.
Spelar du nåt instrument: Inte offentligt..
Morgon- eller nattmänniska: Jag är nog lite båda.. vaken länge, uppe tidigt.
Sparare eller slösare: Oftast sparare, men slösar gärna på Mojjo.
Bästa film: Långt ner i halsen 4?? Nä, jag vet inte.. gillar Pulp Fiction.
Tror på liv på andra planeter: Ja, varför skulle vi va ensamma för. Mojjo är ju en marsmänniska så..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, Robert va min första riktiga pojkvän, han raggade upp mig med meningen:
-Min cykel gnekar, vill du prova?!
Älskar du henne/honom fortfarande: Har ingen kontakt med honom, det är ju 14 år sedan.
Har du några homosexuella vänner: Inte som jag umgås med dagligen men hade en del när jag bodde i GBG.
Tror du på mirakel: Ja, jag har ju fått Mojjo!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nä det tror jag faktiskt inte. (Åh va många påhopp jag kommer få nu) Beror bara på tillfälle så kan vem som helst göra ett misstag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:  Ja, det måste jag vara i mitt jobb.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nä, det är lärorikt.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har Moa.. har faktiskt börjat tänka på en till men inte nu.
Bio eller promenad: Nu på sommaren går jag gärna en promenad.
Är du kittlig: JA.. men de borde jag kanske inte erkänna.
Snarkar du? Enligt tidigare sängkamrat gör jag tydligen det ibland.
Stjärntecken? Oxe, troligtvis därför jag är så tjurig.
Rädd för insekter? Nope, men jag vet någon annan som är.. HAHA, Mr, Niceguy.
Äckligaste insekten:  Myggor hatar jag, mycket pga ljudet.
Största svaghet: För snäll, tror jag kan rädda hela världen.
Det här är jag bra på: Glömma att vattna mina blommor. Äta godis.
Bästa bok? Liza Marklunds alla böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Höra andras tankar.. haha.
Vad vill du jobba som? Jag har ett jobb jag trivs med, vill inte byta.
Chips, morötter eller godis? GODIS!
Pizza eller hamburgare? En väl vald pizza, en stark pizza.
Skriver du dagbok? Ja, det är väl det man gör när man bloggar.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja, nära nu. Mojjos namn inlindat i liljekonvaljer på höften.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Vill gärna ha städat och rent. Mår illa när det blir stökigt, men säg det till Mojjo.
Gungar du på stolen? Inte ofta men det händer.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nope, men jag har gått fallskärmskurs.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nä men det är min plastpappa..
Saltar du på maten? JA, senast idag när jag åt kebab på kebabcity.
Gillar du att sjunga? Ja, jag sjunger nästan jämt.
Anser du att du är stark? Ja som person.
Brukar du sola? Nä, det tjänar ingenting till, jag blir inte brun.
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Röker du? Händer faktiskt att jag kan ta nått bloss i samband med alkoholintag.
Snusar du? ICKE
När pussade du någon senast? Mojjo för en liten stund sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0