Vänner



Det är konstigt hur man väljer människor som följer en i livet.
För flera år sedan träffade jag Jörgen, en man som är 20 år äldre än mig och mycket vis.
Vi arbetade tillsammans och byggde upp en stark vänskap under tiden.
Han har hjälpt mig genom många tunga stunder, misshandel, skillsmässa, ekonomiska bekymmer mm.
Jag har kanske inte haft det så lätt som vissa vill påstå.
Vi har pratat en del på sistone och han ber mig följa mitt hjärta hela tiden.
Men just nu säger mitt hjärta en sak och min hjärna en helt annan.
Dock så finns det inga valmöjligheter längre.. det är över.
Men jag är otroligt glad över att Jörgen finns i mitt liv och älskar mig för den vän jag är.


Ett stort tack även till Veronika som varit ärlig och inte lät mig luras längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0