Ledsen..

Hade varit lättare att bildligt visa hur jag mår, men eftersom jag har hela photoshop fyllt med hockeybilder till en inbjudan som pappa PUCKO skall skicka ut, så blir det inga bilder.
De va länge sedan jag var så ledsen som jag är nu. Idag skulle jag behöva Annelie eller Fredde här hos mig.
Idag skulle jag behöva en famn att krypa in i och känna mig älskad, omtyckt och liten.
Få släppa allt och inte alltid vara den som alla anser fixar allt. Jag gör inte det!
Jag är inte odödlig, jag fixar inte allt, jag orkar inte allt, jag är ingen übermänniska!
(Ler lite vid tanken av att jag precis skrev über.. )

Nu ska jag rycka upp mig och fortsätta med presentationen, den blir iallafall jävligt snygg.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är fel??? varför så ledsen???

2008-03-10 @ 18:47:51
Postat av: Annelie

du är ivsst en ûbermänniska...
Du får mig att må bra när tårarna rinner genom bara ett samtal.

Du är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSTT glöm inte det.

2008-03-10 @ 19:49:06
Postat av: Anonym

Nej! Du är ingen supermänniska du är Lina och du är bra dom du e. Sträck ut en hand till dom som ger dig en han och resten kan du skita i.

2008-03-10 @ 22:01:19
Postat av: bgn

Man behöver inte vara stark jämt, man skall också visa att man behöver vara liten och svag ibland också

2008-03-10 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0