Är jag otydlig?!

Vad får folk som inte känner mig för intryck av mig?
Jag är oftast öppen och glad, blir inte sur för småsaker även om vissa saker kan göra mig mer eller mindre besviken men inget jag hänger upp mig på.
Jag försöker att alltid vara snäll och respektera andra människor och njuter av livet så mycket jag kan.
Självklart har jag dåliga dagar men dom är få. Tyvärr har det varit några nu på sista tiden men dom är borta med vinden.

SÅ NEJ! Jag är inte sur bara för att jag svarar OK, jag blir inte arg för att du inte har samma tycke och tänkande som jag... snarare en utmaning. Jag tycker om dig precis som du är!! MYCKET!


image455

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just blogging och undrar om du blivit utsatt för blogg-mobbning någon gång? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-13 @ 11:08:59
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0