Bloggtoppen..?

Jag erkänner, jag är inte så berest i bloggvärlden.
Jag har hittat mina favoritbloggar, läser vissa då och då, andra dagligen och få hela tiden.
Idag klickade jag för första gången på en länk på någons sida och hamnade på BLOGGTOPPEN?
Känner mig helt OFF medans ni andra troligtvis har vetat om denna sida länge så har jag levt i blindo.
Här finns ju jättemånga skojiga bloggar. (Är det kanske jag som är blond?)

Kenza ligger på första plats. Denna blogg läser jag någon gång i veckan men kan inte relatera till den så jag tittar mest på hennes modellbilder och blir lite avundsjuk på att jag inte har den kroppen.

Blondinbella ligger på andra plats, inte heller en blogg jag följer men kikar in där då och då. Varför vet jag egentligen inte. kan dock erkänna att jag tycker det är imponerande att en sådan ung tjej är så framgångsrik.

På tredje plats ligger faktiskt en av mina favoritbloggar, Tjuvlyssnat.se.
Denna blogg läser jag flera gånger om dagen. Jag älskar denna sortens humor.

Engla´s Showroom är nog en blogg jag aldrig varit in på.
En väldigt fin blogg som jag absolut kommer besöka igen. Möjligen en värdig 4:de plats?

På femte plats ligger faktiskt en blogg jag besöker ofta, iallafall någon gång om dagen.
Stina-Lee.
Jag tycker denna tjej är en människa med båda fötterna på jorden och hon verkar vara en otroligt snäll och go tjej.
Gillar även hennes lilla fula hund charlie, han är så där söt som bara småhundar kan vara..

De va de fem toppbloggarna på bloggtoppen men jag hittade massor av andra intressanta bloggar.

De bloggar jag följer dagligen i övrigt är:
Nevnarien, den roligaste bloggen jag hittat.
Webkocken, min lilla Lari. Världens snällaste och hetaste brandman/kock.
Egoinas värld, denna kan väl ingen ha missat.
Babbis. Min gamla bekanta från barndommen som skriver om allt möjligt. Tycker verkligen om den här tjejen.
Mikael Henriksson som alltid skriver om sin hatkärlek till sin passion, cykling.
Lindas Lya (Lily), för att hon är så söt och beskriver sitt liv så utförligt.
Salong Jessica som jag trillade in på endast pga Lindas Lya.. Sedan blev jag fast.
Frubempas. Min kusins blogg där jag kan följa dem i alla deras tokigheter.
Marias lilla blogg där jag gärna tittar på alla hennes vackra bilder.
Alex. Den roligaste för mig eftersom vi lever så tätt inpå varandra.
W´s blogg. Har en förkärlek till denna blogg bara för att han är en sådans geni i skrift.
Och sist men absolut inte minst, min stora idol, Mange Myt.
Jag har lyssnat på manges mysik ett par år och nu har vi även fått en del kontakt. Han är en man med starka åsikter och rättvis syn. Han har varit med om mycket och sett det "riktiga" samhället.
Man kanske får ta honom med en nypa salt men jag gillar honom.

Älskar denna bild som jag stulit från W.

Den stämmer såååå bra.


image462

Kommentarer
Postat av: alex

Hahah behvös inte, den lilla saken fegade ur, "jag kan inte för jag ska ut tidigt med mamma&pappa"..

2008-05-16 @ 16:29:25
URL: http://Larssonalex.blogg.se
Postat av: H

Skall jag kommentera bilden?
Nä jag låter nog bli med tanke på min säkerhet!!!!!

2008-05-16 @ 17:10:33
Postat av: Jennie

haha bloggtoppen kollar jag sällan på.. gillar typ inte en enda av dem som ligger ädr ;P

2008-05-16 @ 17:17:24
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Bloggtoppen är dumt. För de vill inte godkänna min "ansökan" så att de kan börja mäta min statistik så jag får inte ens vara med på topplistan :(

2008-05-17 @ 18:39:12
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Mischa

Tävla om snygga örhängen på min blogg! :D

2008-05-19 @ 13:13:02
URL: http://www.MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0