De blev ingen resa..

Mojjan vaknade precis, hon är inte helt OK.
Hon har iofs sovit som en stock hela natten men hon har utslag runt munnen igen och verkar ha lite svårt att andas. Vad åt hon igår?
Köttbullar och stuvade makaroner, paprika, gurka... och tomat. Där har vi nog boven i dramat.
Tänkte på det igår att hon snarkade mer än vanligt och att det "rasslade" när hon andades.
Hon sitter här bredvid mig på sängkanten och andas som mormor som har KOL.
Jag blir iallafall hemma i stan idag, jag vill inte åka 2 timmars bilfärd bort om nått skulle hända.
Jag som hade sett fram imot att arbeta med Pelle idag. Hälsa på Camilla och lämna presenten jag köpt till T3.
Men men.. jag får väl ta det en annan dag då.
Vad är det jag brukar säga: Mamma S = Murphys lag.

Kommentarer
Postat av: bgn

mormor har inte kol men mormorsmor har det

2008-05-22 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0