En kväll på stan..

Nu har jag och Mojjan kommit hem och krypit ner i vår stora säng.
Helt underbart att få krypa ner efter en helt underbar dag.

Mycket var planerat ikväll men det blev en sväng på stan med Alex och äta god mat på 1891.
Jag fick träffa M och hennes PO, insåg vad jag har saknat dem under de senaste månaderna.
Jag och Alex har alltid lika skoj tillsammans, vi sjunger och skrålar i bilen till trasdockorna, vi rider på drakarna i stan och vi tokskrattar oss igenom en kväll med munnen full med mat.
Alex kommer säkert blogga ut diverse saker om mina missförstånd när någon raggar på mig, mitt sätt att försöka vara snäll på krogen när jag råkat "flörta" med mr.stalker, använt Fredde som påhittad pojkvän för att mitt framför ögonen på dem båda gå hem med mr.restaurangchef.
Det har blivit en massa tok ikväll iallafall och jag njuter av varenda sekund jag får med denna tös.

image465

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0