Förlåt T3!

Jag skickade ett sms till T3 inatt där jag skrev att något var skumt med den taxi jag åkte med från flyget till familjen PUCKO. Inget taxi-ID, inget nummer på taxin, ingen riktig taxi helt enkelt.
Tyvärr glömde jag att skriva att jag kommit hem helskinnad och förstår fullt och fast att han är arg och har oroat sig under natten.
Förlåt T3! Jag är inte van att någon bryr sig om mig på det sättet, van att klara mig själv.
Jag hoppas du kan sluta vara arg på mig snart!

Och du, anonyma kommentator, jag vill att du helt slutar kommenterar min blogg!!
Sånna vänner som dig vill jag inte ha! För att förtjäna att finnas i mitt liv skall man vara ärlig mot mig och inte ljuga mig rätt upp i ansiktet.
Gårdagens blommor var den stora droppen, jag hoppas kollegan jag delade hotellrum med blev glad eftersom jag skänkte dem till henne. Du vet var jag står, du vet vem jag träffar, varför då ens tänka tanken att betee dig som du gjort?!
NÄ! Ta ett steg tillbaka, kryp för din flickvän sedan 10 år tillbaka och skäms för fan värre än Ymisen när jag kommer på honom att äta välling i baksätet på bilen. Jag skriver som de säger i norge: GRISEBANK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0