Jag gick ändå...

Efter ett samtal med en av de underbaraste människorna jag har i mitt liv just nu så bestämde jag mig för att ändå gå på PPs konfirmation. Jag ångrar mig inte!
När jag kom in i kyrkan och såg honom stå där fram så blev jag varm i hela kroppen.
Vad stor han såg ut att vara! Jag satt tillsammans med Alex, Pappa PUCKO, Farfar PUCKO och Kusin W.
Så underbart att träffa de få som var där, varför de andra inte va där tänker jag inte ens gå in på för då blir jag bara arg.
Jag har iallafall sett världens vackraste och snyggaste PP idag!!
Hoppas dom får en bra kväll och att de tar hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: H

Starkt gjort av dig.

2008-05-10 @ 18:28:05
Postat av: alex

Hihi, fan va glad min bror var för att du kom, han sitter även i telefon med dig... Mupp;D Har en massa bilder till dig:D

2008-05-10 @ 19:06:41
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0